LEDy a reklama

Posted on Updated on

Diody LED w ostatnich latach były mocno eksploatowane przez wszelkiej maści firmy reklamowe. Agencje zajmujące się promowaniem produktów i marek postanowiły odejść od wykorzystania standardowych billboardów i skupić się na mniejszych, ale łatwiej zauważalnych tablicach świetlnych.

Tablice LEDowe być może są efektywnym, ale często nie efektownym sposobem reklamy. Poruszając się ulicami dużego miasta, z łatwością zauważamy migające szyldy. Główne ulice dużych metropolii, zwłaszcza nocą, rozbłyskają wielobarwną tęczą.

Z drugiej zaś strony, rozwijająca się technologia pomogła stworzyć ekrany oparte na diodach LED. Tego typu wyświetlacze możemy spotkać w środkach komunikacji miejskiej. Emisja reklamy na takich nośnikach jest równie kosztowna, jak w przypadku umieszczenia oferty na billboardzie, czy tablicy świetlnej.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s